برای نمایش بهتر وب سایت از ورژن جدید مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید.

دانلود ورژن جدید فایرفاکس دانلود ورژن جدید کروم
logo

بیمارستان باقر العلوم اهر Bagher Al-ulum Ahar Hospital

فهرست اصلی
فهرست اصلی

سوپروایزر آموزشی


خانم لیلا ابراهیم پور سوپروایزر آموزشی
 
مشخصات دموگرافیک :
ناملیلا
نام خانوادگی:ابراهیم پور
سابقه کار: 14 سال
آدرس پست الکترونیکlili.ebrahimpoor1363@gmail.com                                                             
 
   
سوابق کار تجربی و بالینی:
شهر          محل خدمت            سمت مدت همکاری 16 سال
از تاریخ تا تاریخ
    ماه   سال    ماه   سال
اهر   بیمارستان باقرالعلوم اهر بخش ICU       پرستار   1388   1396
اهر    بیمارستان باقرالعلوم اهر     سوپروایزرکنترل عفونت   1396   1397
اهر   بیمارستان باقرالعلوم اهر بخش ICU و رسپیراتور         پرستار   1397   1400
اهر    بیمارستان باقرالعلوم اهر      سوپروایزر آموزشی   1400   تا کنون
               
 
                                                                                 سوابق تالیف مقاله
عنوان اثر سال نشر عنوان ژورنال  
the Effects of Standard Positioning on Physiological Responses and Pain in operated neonates in NICU of Children’s Hospital: a Crossover Clinical Trial 1401 IRANIAN JOURNAL OF NEONATAL  

ابلاغ ها و مسئولیت ها وفعالیت های آموزشی:
 
عنوان ابلاغ مقام صادر کننده
سوپروایزر آموزشی معاون درمان دانشگاه
هماهنگ کننده بیماران مرگ مغزی معاون درمان دانشگاه
رابط صدور پروانه رئیس بیمارستان یاقرالعلوم اهر
کارشناس تیم نظارت و اعتباربخشی رئیس بیمارستان یاقرالعلوم اهر
سوپروایزر آموزشی معاون درمان دانشگاه
سوپروایزر کنترل عفونت رئیس بیمارستان یاقرالعلوم اهر
سرپرست تیم تنفسسی و رسپیراتور رئیس بیمارستان یاقرالعلوم اهر
 
عنوان از سال تا سال
مربی دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد کلیبر 1399 1401
مربی دانشجویان پرستاری دانشکده پرستاری اهر 1401 تا کنون

 
















شرح وظایف سوپر وایزر آموزشی:
سوپروایزر آموزشی پرستاری است که مسئولیت فعالیت آموزشی وپژوهشی پرستاری ومامایی مرکز آموزشی درمانی ، توانبخشی وپژوهشی را تحت نظارت مدیر پرستاری و در جهت اهداف سازمان بر عهده دارد. شرح وظایف سوپروایزر آموزشی براساس اصول مدیریت با تکیه بررعایت منشور حقوق مددجو مبتنی بر فرایند پرستاری واستاندارهای مراقبتی به شرح زیر می باشد:
  1-تعیین اهداف آموزشی(کوتاه مدت،میان مدت ، بلند مدت)
  2-تعیین نیازهای آموزشی (مددجویان ،خانواده، رده های مختلف کادر پرستاری ومامایی و وکارکنان جدید الورود )
  3- اولویت بندی نیازهای آموزشی
  4- تدوین برنامه های آموزشی مستمر ومدون جهت رفع نیازهای آموزشی
  5-اجرای برنامه های آموزشی با همکاری ومشارکت سایر گروه ها
  6- تهیه وتنظیم ابزار مناسب جهت ارزیابی عملکرد وفعالیت های آموزشی بخش های مرتبط
  7- تهیه وتنظیم ابزارمناسب ارزیابی،خدمات پرستاری مورد نیاز مددجویان
  8- هماهنگی در اجرای برنامه کارورزی دانشجویان وکارآموزان گروه های پرستاری و مامایی
  9- پیشنهاد تهیه کتب، مجلات، جزوات و وسایل کمک آموزشی جهت ارتقاء سطح آگاهی کارکنان گروه پرستاری و مامایی
  10- تشکیل کمیته آموزشی، پژوهشی پرستاری
  11- هماهنگی ، همکاری ومشارکت جهت تشکیل و شرکت کارکنان در کلاس های آموزشی مداوم برابر برنامه جامع آموزشی واحد ذیربط
  12- پیشنهاد ایجاد زمینه های تشویقی جهت مشارکت فعال کارکنان در فعالیت های آموزشی وپژوهشی
  13- همکاری ومشارکت در نظارت وکنترل واحدها جهت نیاز سنجی آموزشی
  14- همکاری وهماهنگی با سوپروایزر بالینی وکنترل عفونت، در امر آموزش
  15- همکاری وهماهنگی با سرپرستاران ومربیان در جهت ارتقاء سطح آموزش
  16- ارائه تازه ها ونتایج تحقیقات جدید (به شکل کنفرانس ، جزوه/ پمفلت و...)
  17- همکاری ومشارکت در انجام طرح های پژوهشی
  18- هدایت وآموزش کارکنان در راستای :
  الف- حسابرسی کیفیت خدمات پرستاری ومامایی
  ب ارزشیابی عملکرد کارکنان در ارائه خدمات
  ج- ارزشیابی عملکرد کارکنان در ارائه آموزش به مددجو
  19- هدایت وآموزش کارکنان در اجرای برنامه های آموزشی واحدهای ذیربط
  20- هدایت وآموزش در جهت تهیه جزوات ، پوسترها، فیلم هاو پمفلت های آموزشی جهت کارکنان و مددجویان
  21- ثبت وگزارش کلیه فعالیت های آموزشی ونتایج حاصله به مدیر خدمات پرستاری
  22- کنترل ونظارت بر آموزش های انجام شده در واحدهای ذیربط با استفاده از ابزار مناسب
  23- کنترل ونظارت بر وجود امکانات وشرایط آموزشی در واحدها
  24- ارزیابی اثر بخشی آموزش های انجام شده از طریق
  25- کنترل وحسابرسی کیفی خدمات ارائه شده
  26- بررسی رضایت مندی مددجویان
 27 - بررسی رضایت مندی کارکنان
  28- کنترل ونظارت برشرکت فعال رده های مختلف پرستاری ( در شیفت های مختلف) در برنامه های آموزشی بر اساس سرانه  آموزش
  29- مشارکت در کمیته ارزشیابی کارکنان پرستاری
30- شرکت در کلیه جلسات آموزشی مرتبط با پرستاری